Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

aXXo - Ρομπέν των δασών ή Τρομοκράτης ???

Πρόσφατα διάβαζα σε ένα site μια συνέντευξη του aXXo που πήρε ο torrent freak.Βέβαια μετά αποδείχτηκε ότι ήταν ψεύτικη αλλά η όλη ιστορία με αυτό το άτομο με έβαλε σε σκέψεις.

Για όσους δεν γνωρίζουν o aXXO έχει εξελιχτεί στον πιο θρυλικό πειρατή του ιντερνετ που ανεβάζει ταινίες είτε παλίές είτε ολοκαίνουριες σε ποιότητα DVD-Rip.Ειδικά τις καινούριες ταινίες τις ανεβάζει περίπου 3-4 βδομάδες μετά την προβολή τους στον κινηματογράφο σε σημείο που με κάνει να αναρωτιέμαι τι σκατά δουλειά κάνει ο τύπος και που τις βρίσκει?? Το θέμα μου βέβαια είναι η πειρατεία και όχι η βιογραφία του aXXo.

Εγώ το δηλώνω ανοιχτά . Έχω ξεσκιστεί 2 χρόνια στο κατέβασμα ταινιών ,τηλεοπτικών σειρών,τραγουδιών, e-books παιχνιδιών κτλ. Απ την άλλη είμαι φανατικός οπαδός του κινηματογράφου και της όλης ατμόσφαιρας. Το ερώτημά μου είναι το εξής .Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική (και όλα τα υπόλοιπα) ή η μουσική σκοτώνει τη τσέπη μας.???

Κάπου έιχα διαβάσει συνέντευξη ενός προέδρου εταιρίας παραγωγής που έλεγε ότι ο αΧΧο ευθύνεται για τις τεράστιες απώλειες κερδών της βιομηχανίας ταινιών (και άλλοι για τη βιομηχανία της μουσικής). Το δέχομαι,όντως φταίει και είναι παρανομία να αντιγράφεις και να ανεβάζεις ταινίες copyright. Η τσέπη μας όμως είναι λιγότερο σημαντική.??

Χρόνια ακούω τραγουδιστές να μιλάνε κατά της πειρατείας αλλά οι ίδιοι οι τραγουδιστές τι κάνον γι αυτό??? Τα τελευταία χρόνια το 90% των μουσικών CD είναι σκουπίδια της λογικής 1-2 τραγούδια ωραία που βγαίνουν στο ραδιόφωνο και όλα τα υπόλοιπα τραγούδια είναι για το @%#%...Γιατί εγώ να πληρώση 25 ευρώ και να τα τσεπώσει ο τραγουδιστής και η δισκογραφική απο τη στιγμή που και αυτοί εμένα με κοροιδεύουν με τη μουσική που βγάζουν και με την τιμή που την κοστολογούν???..Τα μόνα αυθεντικά CD που έχω αγοράσει είναι από συγκροτήματα παλιά που βγάζανε κομματάρες, (Pink Floyd,Deep Purple, Rory Gallagher)ktl.

Το ίδιο συμβαίνει και στο κινηματογράφο.Όσο περνάνε τα χρόνια όλο και περισσότερες ταινίες που βγαίνουν ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ. Και αυτό το έχω καταλάβει αφού τις έχω δεί πειρατικά..Βέβαια αυτό συνέβαινε και πιο παλιά αλλά όταν οι τιμές ήταν λογικές το να πας cinema και να αποδειχτεί η ταινία μούφα έλεγες 'εντάξει δεν πειραζει τα 7 ευρώ να λυπηθώ?'...Και 7 ευρώ μαζί με τα ποπ-κορν...Τώρα το εισιτήριο έχει φτάσει στα 9 ευρώ...Και εγώ δεν μπορώ να δω ταινία χωρίς ποπ-κορν και νερό...Άλλα 3,5 ευρώ..Ε αν είναι και μούφα η ταινία τη γάμησα. Η τελευταία ταινία που είδα ήταν το Dark Knight (γαμώ τις ταινίες-φαν των comics)....και δεν ξέρω πότε θα ξαναπάω cinema..Βέβαια υπάρχουν και ταινίες που τις είδα πειρατικές και το μετάνιωσα που δεν πήγα cinema αλλά που να το ξέρων..Δεν έχω την οικονομική ευχέρεια πλέον...

Μήπως λοιπόν να αρχίσουν να σοβαρεύονται οι σεναριογράφοι,οι σκηνοθέτες,οι ηθοποιοί,οι τραγουδιστές και να βγάζουν καλά πράγματα από το να σιχτιρίζουν τη πειρατέια???Η πειρατέια δεν βγήκε από μόνη της, κάποιος έδωσε το βήμα έτσι δεν είναι? Όσο για τον αΧΧο....για μένα μάλλον ρομπέν των δασών είναι και μάλιστα δεν νομίζω να μπορέσουν να τον οδηγήσουν ούτε στη κρεμάλα

Υ.Γ Σύντομα θα αρχίσω κριτική ταινιών που βλέπω με το δικό μου στυλ,εναλλακτική...ούτε κρυμμένα νοήματα όυτε στοχασμοί ούτε τίποτα....απλή κριτική...

Καλημέρα

3 σχόλια:

Mikros Alitis είπε...

ΜΠΡΑΒΟ συμφωνώ και επαυξάνω.... ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΦΤΟΧΩΝ γιατι τα δάση δεν υπάρχουν πια, τα έκοψαν οι εταιρείες

Β.Bimbo( PR Profil ) είπε...

kalo..:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Όταν όλα γίνονται εμπόριο, όταν τόσο εύκολα πουλιούνται τα σκουπίδια, τότε τελικά μόνο σκουπίδια πουλιούνται.

Καλησπέρα φίλε! Η πειρατεία δεν σκοτώνει καμμία μουσική, ουτε και τον κινηματογράφο. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!!! Η αληθινή μουσική γραφόταν και θα γράφεται και χωρίς εκατομμύρια. Τα σκουπίδια θα γράφονται και θα γυρίζονται όσο θα αποφέρουν εκατομμύρια. Όταν πάψουν να είναι κερδοφόρα, θα γλυτώσουμε απ' αυτά!

Σ;ο))))

Powered By Blogger