Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Τί γίνεται ρε γαμώτο

Δυστυχώς οι υποχρεώσεις της σχολής μου δεν μου επιτρέπουν να ποστάρω συχνά, τώρα τελευταία αλλά στο λίγο χρόνο που έχω θέλω να παρατηρήσω κάτι........
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ???? Ποτέ δεν ήμουν κατά των διαδηλώσεων, και καταλαβαίνω και τα προβλήματα των αγροτών αλλά μου φαίνεται ότι έχει χαθεί ο έλεγχος...Δεν γίνεται να απαιτουν να κατέβουν στο κέντρο της Αθήνας με τα τρακτέρ..Πέρα από επικύνδυνο είναι και ηλίθιο (πάντα κατά την άποψή μου). Και πάλι βέβαια κάποιοι αστυνομικοί ξέφυγαν και η κατάσταση ξέφυγε...Οι αγρότες πετάγανε ξύλα και ντομάτες, και μάλιστα ένας πήρε το τρακτέρ και με όπισθεν πήγε να πέσει σε κανα-δυο αστυνομικούς και απ' την άλλη οι αστυνομικοί παλι πετάγανε με τη 'φυσούνα' όπου έβρισκαν...
Και μόλις τώρα σε πρωινή εκπομπή είδα ότι κάποιοι πυροβόλισαν το αστυνομικό τμήμα του κορυδαλλού και πέταξαν και μια χειροβομβίδα!!!!!Ευτυχώς ο αστυνομικός που ήταν στο φυλάκιο πρόλαβε και έσκυψε γιατί από ότι είδα άν τον προλαβαίνανε θα είχε γίνει σουρωτήρι....
ήπως πρέεπι να ηρεμήσουν λίγο ΟΛΟΙ??????????
Powered By Blogger