Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Ο σκοπός...ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα

Δεν ξέρω ποιός από τους καραγκιόζηδες σταυροφόρους την είπε αυτή την ατάκα αλλά πρέπει να καψε πολλά χωριά μέχρι να φτάσει στους άγιους τόπους...Για μένα είναι από τις πιό ηλίθιες ατάκες...Στο δια ταύτα...

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ βάζω στο ραδιόφωνο για κανά μισάωρο μια εκπομπή όπου παίρνει κόσμος και λέει την άποψή του για οποιοδήποτε θέμα...Τέλος πάντων το θέμα μου είναι πως έχω μείνει κυριολεκτικά μαλάκας με το πόσοι φανατικοί χουντικοί υπάρχουν ακόμα...Πάρα πολλοί...

Και όλοι αναμασάνε την ίδια καραμέλα...Πως η Ελλάδα επι χούντας δεν είχε χρέη στο εξωτερικό, πως οκόσμος δεν πείναγε όπως πεινάει τώρα, πως ηλεκτροδότησε πολλά χωριά και πολλά άλλα 'καλά'...Με τί κόστος όμως γαμώ το κέρατό μου,θα τρελαθούμε τελείως...???

Μήπως ξεχνάνε πολλά άλλα πράγματα που έκανε ο Παπαδόπουλος τότε??? Εγώ δεν είμαι κομμουνιστής (γιατί πρακτικά δεν υπάρχει αδιάφθορος άνθρωπος ώστε να εφαρμόσει το κομμουνισμό όπως πρέπει) αλλά δεν μπορώ να χωνέψω ότι κάποιος , λόγω των ιδεολογιών του στερήθηκε την ελευθερία του, βασανιστηκε, εξορίστηκε κτλ, κατά τη διάρκεια ενός πολιτεύματος που όλοι γνωρίζουμε οτι ΔΕΝ είναι δημοκρατία..Επίσης να πω στους χουντικούς ότι η χώρα δεν είχε χρέη τότε γιατί δεν της δάνειζε κανείς από το εξωτερικό (έτσι και γώ δεν έχω χρέη, χαίρω πολύ)
Για να μην αναφέρω και την ηλίθια ατάκα των χουντικών ότι δεν πέθανε κανείς στο πολυτεχνείο!!!!!!!!Χμμμμμ...Να αναφέρω έναν...2 τόνοι (περίπου το τανκσ και καμια 200αριά κιλά σιδερένιας πόρτας πάνω σε άνθρωπο τι μας κάνουν δηλαδή??????

Και γώ θέλω μια Alfa Romeo MiTo αλλά δεν πάω να τη κλέψω από το γέιτονά μου (το κωλόφαρδο,χαχαχα)..Το ότι θέλουμε κάτι δεν πάει να πει ότι θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να το αποκτήσουμε...

Και κάτι τελευταίο...Δεν θυμάμαι ρε γαμώτο ακριβώς την ατάκα που είχε πει ο Παπαδόπουλος, και 7 το πρωί βαριέμαι να ψάξω αλλά κάπως έτσι το χε πει..οτι θα εκμεταλευτεί το θεσμό της δημοκρατίας για να προστατέψει τη χώρα ή κάτι τάτοιο (αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με για να μην λένε όι γράφω μαλακίες)

Χουντικοί...ξυπνήστε λίγο,βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος...Αυτά!!!

Καλημέρα

Υ.Γ Διάβασμα εξεταστικής vs Blogging 0-1 !!!
Powered By Blogger