Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

SPEECHLESS !!!!!!!!

Πραγματικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν βρισιές σε οποιαδήποτε γλώσσα, ικανές να εκφράσουν την αηδία και την οργή που νιώθω βλέποντας αυτά που είδα...πραγματικά το βίντεο που υπάρχει στο λινκ που ακολουθεί είναι πολύ σοκαριστικό και δείχνει το μεγαλείο του ανθρωπίνου είδους...Είναι πλάνα από την κίνα από φάρμες ζώων που προορίζονται για γούνες (και αυτοί που φοράνε γούνες από αληθινά ζώα στον 20 αιώνα μακάρι να πεθάνουν με τον ίδιο τρόπο....
Το βίντεο είναι πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ σοκαριστικό .και μην το δείτε αν μόλις έχετε φάει..Σοβαρά μιλάω κόντεψα να τα βγάλω...Απλά αν μπορέσετε δέιτε το

Κανονικά για τέτοιου είδους τέρατα (γιατί άνθρωπους δεν τους λές) θα πρεπέ να επιστρέψουν τα βασανηστήρια του μεσαίωνα

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

6 σχόλια:

Mikros Alitis είπε...

Είναι κάτι φορές που θέλω να πάω μακριά, σε κάποιο άλλο πλανήτη, που να μην υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος... Δεν ξέρω για σένα αλλά το έβλεπε live θα μπορούσα να σκοτώσω άνθρωπο... ΑΗΔΙΑ έχουν καταντήσει αυτοί οι Κινέζοι, κάτι τα γάλατα με τα χημικά, κάτι αυτό κάτι το ΘΙΒΕΤ,,εεεεε αντε γ*Θ((*&#σου ΚΙΝΑ

Jeronimo είπε...

Ο άνθρωπος είναι το πιο σκληρό φινοκό και ανεύθυνο ζώω...Πραγματικά σου μιλάω έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για την 'ανώτερη' νοημοσύνη του ανθρωπίνου είδους σε σχέση με όλο το υπόλοιπο ζωικό και φυτικό βασίλειο..Είχα δεί την ταινία When the earth stood still .Η ταινία ήταν ψιλομούφα άλλα έχει μια ατάκα
If the earth die you die
If the people die the earth survives

Πραγματικά με σόκαρε!!!

Jeronimo είπε...

φονικό (#@$!%%!)

Mikros Alitis είπε...

Δεν και το earthlings, είναι σοκαριστικό. Ένα ντοκυματέρ που εμένα προσωπικά με συγκλόνισε..΄. το έχει στο google videos ή αν θες καλύτερη ποιότητα στο warezakias.info

Αxxo ΦΥΣΙΚΑ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ

Καλό απόγευμα αδερφέ....

Ανώνυμος είπε...

Πω ρε φίλε μόλις το είδα!

Ανατρίχιασα όσο δεν έχω ανατριχιάσει εδώ και πολύ καιρό!!!!!!!!

Όποιος φοράει αληθινή γούνα είναι εγκληματίας. Τέλος. Μπρρρρρρρ!

Jeronimo είπε...

φίλε μου εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να το δώ ολόκληρο...έχω προσπαθήσει 6 φορές αλλά δεν αντέχω....είναι πραγματικά φρικιαστικό...

Powered By Blogger