Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Να περνάει η ώρα

Μα να μην περνάει με τίποτα η γαμημένη η ώρα το βράδυ. Στη τηλεόραση κλασικά τίποτα και λέω ας δω μια ταινία...έτσι κάτι ανάλαφρο....και κατέληξα στο The Day After Tomorrow !! Πολύ ανάλαφρη....!!! Αν και την έχω δεί 2-3 φορές...

Πριν συνεχίσω θα ήθελα να πώ ότι με όλα αυτά που έχω δεί τα τελευταία χρόνια (από τότε που άρχισα να τα αντιλαμβάνομαι και όχι απλά να τα ακούω) έχω αναπτύξει ένα είδος μίσους για το είδος μας...Δεν θέλω να ακουστώ σκληρός ή αφελής,βάζω και μένα μεσα και τα πάντα και θα εξηγήσω παρακάτω τι εννοώ...

Η ταινία που προανέφερα μπορέι να είναι υπερβολική και τραβηγμένη από τα μαλλιά...ΑΛΛΑ ένα μέρος της βασίζεται σε (επίσης υπερβολικές) θεωρίες περί κλιματικής αλλαγής...Μόλις τελείωσε η ταινία μου ήρθε ένας νόμος της φυσικής - Κάθε δράση έχει και την αντίδρασή της. -

Με κάποιο ανεξήγητο ακόμα τρόπο δημιουργήθηκαν όλα τα είδη των ζώων και των φυτών στο πλανήτη (που επίσης ακόμα παραμένει ανεξήγητη 100% η δημιουργία του...Θέλετε να το πείτε Θεός???Εξέλιξη???Πείτε το όπως θέλετε.
Αυτό που με εξοργίζει είναι ότι ο άνθρωπος περηφανεύεται για την ανώτερη νοημοσύνη του...Παπάρια νομημοσύνη έχουμε!!!
Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ μου, μια ατάκα από το MATRIX με ανατριχιάζει. Όλα τα ζώα και τα φυτά στο πλανήτη έχουν αναπτύξει μια ισορροπία με το οικοσύστημα, όλα εκτός από μας. Είμαστε το μόνο ζώο που καταπατούμε ξένα εδάφη, οδηγούμε άλλα είδη σε εξαφάνιση, αλλάζουμε την ομαλότητα του κλίματος, τη σύσταση της ατμόσφαιρας του νερού, το έδαφος, το υπέδαφος, ΟΛΑ (δεν χρειάζονται επιστημονικά δεδομένα, το βλέπουμε όλι μας ότι πχ πλέον έχουμε μόνο 2 εποχές κτλ)
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της νοημοσύνης μας?Αν είναι έτσι να τη χέσω, καλύτερα να γίνω φυτό.. Δηλαδή περισσότερη νοημοσύνη έχω εγώ από ένα είδος πουλιού του αμαζονίου (δεν θυμάμαι όνομα)που τρέφεται με έντομα μέσα από κουφάλες δέντρων και χρησιμοποιεί κλαδάκια για να τα πιάσει κτλ???

Απλά αναρωτιέμαι, πότε θα υπάρξει η αντίδραση στη δράση μας και πόσο θα μας επηρεάσει??? Με αφορμή τα γεγονότα στη Αυστραλία, δίαβαζα ότι πλέον τα ζώα έχουν αρχίσει και πάιρνουν ανάποδες...Καγκουρό μπουκάρουν μέσα σε πόλεις, κοάλα μέσα σε σπίτια απλά για να τραφούν ,γενικά σε περιοχές που παλιότερα τους ανήκαν και εμείς με τον άκρατο καταναλωτισμό μας και την επιθυμία για παραπάνω από το παραπάνω τους τις πήραμε...
Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει μια γαμάτη αντίδραση???Μπας και βάλουμε μυαλό (και γώ μέσα επαναλαμβάνω)

Και κάτι τελευταίο..Σε συζητήσεις μου με άτομα που πιστέυουν στο Θεό, εγώ σαν άθεος πάντα ρώταγα - Γιατί ο Θεός μας έχει αφήσει ανεξέλεγκτους? - Γιατί μας έδωσε ελεύθερη βούληση...- Ναί αλλά είμαστε τα δημιουργήματά του και θα πρεπε να μας προσέξει λίγο γιατί έχουμε πάρει το στραβό το δρόμο -

Ε τώρα η ερώτησή μου έιναι...Αν όντως υπάρχει Θεός γιατί δεν κάνει κάτι έτσι ώστε να μας σταματήσει από το να καταστρέφουμε όλα τα υπόλοιπα δημιουργήματά του???

Ξέρω ότι μπορεί να τα μεγαλοποιώ λίγο αλλά μου φαίνεται πολύ πιο σημαντικό θέμα από το να σχολούμε συνέχεια με την οικονομική κρίση και τα σκάνδαλα και τα ζώα τους πολιτικούς και γενικά όλες αυτές τις βαρετές παπαριές !!!

1 σχόλια:

AndreasVr είπε...

Ωραίο άρθρο Jeronimo! Τα 'πες όλα.

Powered By Blogger